1/04/2016

UUSI VUOSI

Mä en ajatellut nyt vielä tässä vaiheessa palata vuoteen 2015, sillä haluan hetken aikaa keskittyä pelkästään tulevaan. Ehkä senkin postauksen vuoro tulee vielä joskus! Uusi vuosi ja uudet kujeet, eikös? Tämä pätee ainaki muhun tällä hetkellä. 
Uuden kodin laittaminen, poikaystävän armeija ja kouluihin haku - siinä onki jo jonkin verran uusia juttuja. Hieman jännittää mistä sitä löytääkään itsensä taas vuoden loppupuolella, siinä vaiheessa kun vuosi on taas vaihtumassa seuraavaan. Jotenkin sitä toivois, että ehtis kokea mahdollisimman paljon kaikkea. Niin, että mäkin voisin 360 päivän päästä sanoa, että tää vuosi oli hyvä vuosi. 
Siinä onkin mun uudenvuoden lupaus. Lupaan astua mukavuusalueeni ulkopuolelle niin, että voisin nähdä ja kokea jotain paljon suurempaa, kuin mitä oon nyt 19 vuoden ajan kokenu. Mun tavoite on, että voin joulukuun viimeisenä päivänä todeta, että tää oli tapahtumarikas ja antoisa vuosi. 

Tänä vuonna mun vuosi vaihtui Levillä mukavan lumisissa maisemissa. Ihanaan uudenvuoden aattoon ei tarvittu muuta kuin oikeat ihmiset, raketit, sädetikut, hyvä ruoka, kuohuglögi ja uudenvuoden pusu. Niin kliseiseltä kuin kuulostaaki, hah. 

Parasta ja antoisaa uutta vuotta 2016 jokaiselle ! 

Ei kommentteja: